20 Eylül 2013 Cuma

Paylaşılamayan Kumaş

Selaamm,
 
Bir ay kadar önce burada çiçekli şifon kumaşımı yanlış kestiğimden ve yanlış olanlardan da birkaç şey dikeceğimden bahsetmiştim. Nihayet onları da bitirdim ve fotoğrafladım. Bu kumaşı Bakırköy pazarında (toplasanız 1,5 metre) üç parça olarak bulmuştum ve sadece arkadaşım Açi için almıştım. Ama kız kardeşlerimde kumaşa bayılınca onları da es geçemedim, kardeş işte ;).  En fazla 1,5 metre olan bu kumaştan ona ekle buna ekle derken tam 4 ayrı model çıktı. 
 
Haydi buyrun.....
 
 
Bu ilk Açi için diktiğim model. Zaten ilk ona diktiğim için yetmeme durumu yoktu ve kumaşı tek kullandım.
 

 
İkincisi kendi tulumum için yanlış kestiklerimden türedi. Ama itiraf edeyim ben bu modeli çok sevdim. Arkası düz siyah kumaş önünde de iki ayrı parça var ve yaka altından açık.
 
 
Elimde kalan son birkaç parçayla ne yapacağımı gerçekten çok düşündüm. Diğer kardeşim içinde birşey dikmeliydim. Bunun da arkasına ve öndeki tek parçasına şifon kullandım. Çiçekli ile düz şifonun arasındaki dikiş izi belli olmasın diye de ortaya bir şerit çektim. Azcık yakasının düzeltilmeye ihtiyacı var onun dışında bir işi kalmadı.
 

   İşte dördüzleerr :) Nasılda uyumluyuz (!)

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder