3 Eylül 2013 Salı

Saks mavisi şifon bluz ve yeni kumaşlar

Selam kızlaaarr :)

Bu aralar şifona takmış durumdayım. Geçtiğimiz haftasonu yine düğünümüz vardı. Kaç ay önce aldığım bu şifon kumaştan ne yapsam diye düşünüyordum. Hadi dedim yaz bitmeden kullanayım, kolaya kaçtım ve böyle atlet tarzı bir model kestim. Elimde sadece parçaları kalan saks mavisi saten kumaştanda etek kısmına bir parça diktim. Ortaya böyle birşey çıktı. Sanırım artık düğünler bitmiştir, şimdilik gelen bir davetiye yok  :)
 

Bu arada sanırım dikiş diye diye kocamı da kendime benzettim :) Dün iş için gittiği tekstilci bir müşterisinden benim için kumaş almış sağolsun.

 Bunlar penye kumaşlarım,
 
Bunlarda şifonlar,

Penyelerden çok güzel yazlık elbise olur tiril tiril, şifonlardan da sağ ve sol baştakilere bayıldım. Sol baştaki leopar desenliyi etek yada elbise yapmayı düşünüyorum. Sağ baştaki neon çizgili olanı da ne yapsam karar veremedim. Fikri olanlar paylaşırsa sevinirim :)

Bugünlükte benden bu kadar,

bye byeee  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder