13 Eylül 2013 Cuma

Kattım Karıştırdım

Blogumu resmen kattım karıştırdım. Yapmak istediğim tek şey sadece handece olan adresimi by hande erdede olarak değiştirmekti. Her yerde değiştirdim ama yine de bir yerlerde handece diye çıkıyordu, inat ya illa bulup değiştireceğim. En son URL gözüme çarptı yanında düzenle yazıyordu, önemli birşey olsa yanına düzenle yazmazlar herhalde diye düşünerek onu da byhandeerdede yaptım ve hiçbir uyarı vs almadan değiştirdim. Sonra birde ne göreyim blogumu görüntülemek istiyorum açılmıyor, böyle bir blog yok diyor gitti onca emeğim onca yorumlarım diye panikledim. Bir şeyler yaptım ama düzelmedi kapatıp açtım ve blogum geri geldi ama bu seferde yorumların hepsinin silindiğini gördüm. Bunun için yorum yapan tüm arkadaşlardan özür diliyorum. Bu acemi blogcunun kusuruna bakmayın lütfen.

Bloglovin'e de kaydolmuştum şimdi orada da açılmıyor blogum sanırım onu da http://byhandeerdede.blogspot.com/ ile ilişkilendirmem gerekiyor. Nasıl yapacağımı da bilmiyorum artık bilenlerden cevap bekliyorum.
 
Artık yeni URL adresim http://byhandeerdede.blogspot.com/ ve yeni blog adım by Hande Erdede. Takip etmek isteyenleri buraya beklerim. Daha önce beni izlemeye almış olanlar beni hala görebiliyorlar mı çok merak ediyorum.

Nebihaaannn, Aycaaann, Sevdnzzzz ve diğerleri beni duyuyor musunuuzz???


Sevgiler, Acemi Blogcu by Hande Erdede (ne isimmiş beee) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder