26 Eylül 2013 Perşembe

oleeeyyyy kendi defterimi tasarladıııım :)

Dikiş dikmeyi sevdiğim gibi dikeceklerimi çizmeyi de seviyorum. Çizim yaptığım ve notlarımı aldığım defterim bitmişti ve uzun zamandır dikiş temalı defter arıyordum. D&R'lar Nezih'ler bakmadığım yer kalmadı neredeyse. Ama yok arkadaş, dikiş temalı defter yok. Bardağını buldum neden defterini bulmayayım dimi ;) Bulamadım işte madem yok bende kendi defterimi kendim tasarlarım dedim.
 
veeee wuhuuuu yaptım olduuu :)))) ben yaptım ben yaptıımm
 
Bir güzel adımı da yazdım üzerine.
 
İlk blogumun arka planını kullandığım bir defter tasarladım.


 
Ama sonra internette bu resimleri bulunca kullanmadan edemedim.
 
 
Dayanamadım hepsinden birer tane bastırdım.
 
 
Sayfaları içinde sarı yaprak kullandık. Ben çok sevdim defterlerimi...
 
 
byeeee :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder