17 Eylül 2013 Salı

Yeni dergimiz : Creazion Elişi Patronlu Dikiş

Herkese hayırlı ve mutlu günler dileyerek yazıma başlıyorum.

Bugün sizlere yeni bir dikiş dergisinden bahsedeceğim. Belki bilenleriniz, görenleriniz vardır ama ben yine de paylaşmak istedim.

Geçen hafta çarşamba günü oğlumuz Ali'nin okulunun tanışma toplantısı vardı. Toplantı sonrası kendimizi bir AVM'ye attık. Ali babasıyla oyun parkında oynarken bende D&R'a girdim. Yine her zaman olduğu gibi yerli yada yabancı alternatif bir dikiş dergisi aramaya başladım. Artık Burda'dan sıkılmaya başladım çünkü. Ve işte bu sefer elim boş dönmedim. Yine altın bulmuş gibi sevindim doğrusu :)

Evet kızlar artık yeni bir dikiş dergimiz var adı EL İŞİ DİKİŞ.










Hani bildiğimiz El İşi dergisi varya artık baya baya patronlu dikiş dergisi olarak yayınlanıyormuş, bu henüz ilk sayısı. Açıkçası ilk sayıyı keşfetmiş ve sizlerle paylaşmış olmaktan dolayı ayrıca mutluluk duyuyorum.

(Soldaki eski El İşi dergisi)  
İlk sayıda benim beğendiğim bir çok model var. İlk sayı olması sebebiyle mi bilmiyorum ama modeller oldukça da basit. Benim gibi dikişe yeni başlayanlar için çok şık tunik, gömlek, yelek vb gibi modeller var gayet anlaşılır. Dergi de çocuklar da unutulmamış, onlar içinde oyuncaklar ve giysiler tasarlanmış.

  



Bu bluz tam aradığım modellerden biriydi.

Bu payetli elbise de çok şık.


İşte en sevdiğim :) Tam da gömlek dikmeye çalışıyor ve yakasını nasıl yapsam diyordum. Bu isabet oldu. Ama sadece gömlek için değil yuvarlak yakalı hırkalarımla kullanmak içinde birkaç renk dikmeyi planlıyorum. Kesimi çok hoş.

İşte böyle sevgili arkadaşlar, ben dergiyi çok beğendim. Alıp incelemenizi tavsiye ederim.  

Sevgiyle kalın, byee  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder