26 Ağustos 2013 Pazartesi

Beni benden alan TULUM

Merhaba sevgili arkadaşlar,
Herkese mus mutlu haftalar diliyorum.
 
Bu haftasonu düğünümüz vardı. Tabi Hande boş durur mu bir hafta öncesinden düğünde giyeceği kıyafeti tasarlamaya başladı. Kıyafetimi önce elbise olarak tasarlamıştım ancak düğün teknede olacağı ve eteğime sahip çıkamayacağım için pantolonlu birşeye çevirdim. Hiç sevmesemde bir değişiklik yapayım ve tulum dikeyim dedim. Tasarım aşaması çok kolaydı ancak uygulama aşamasında bir hayli zorlandığımı itiraf etmeliyim. Resmen beni benden aldı.
 
Siyah tulum üzerine sadece sağ omuza desenli bir şifon iliştirdim. Aslında şifonu daha uzun tasarlamıştım ancak şifonu sürekli yanlış kestiğim için elimde kalanlarla ancak bunu yapabildim. (Yanlış kestiklerimden de bir kaç model çıkacak İnşAllah) 
 
 önü
 
 arkası
 
Kıyafetimi mangodan çok yüksek topuklu olmasına rağmen indirimli olduğu için aldığım ve giymeye korktuğum ayakkabılarımla tamamladım. Ancak ayakkabılar inanılmaz rahattı yanıma aldığım yedek ayakkabılara hiç ihtiyacım olmadı.
  
Son olarak düğün öncesi boğazı arkama alarak çektirmeyi planladığım fotoğraflarımı boğazın gece karanlığında yorgun halim ve buruşmuş kıyafetim ile çektirebildiğim için üskümün... Bu arada sağ alttaki fotoğrafımı çocuklarınıza göstermemenizi önemle rica ederim zira kimseyi korkutmak istemem ;)
 
Sevgilerimle,

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder