9 Haziran 2014 Pazartesi

Tulumum için ceket diktim

Belki hatırlayanlarınız vardır geçtiğimiz yaz tamamen ortama göre tasarlayıp diktiğim bir tulumum vardı.
 
 
(geçen yaz)
 
Sevmem de tulum giymeyi aslında ama bu diktiğimi bende beğendim. Tek problem üzerine bir şey giymeden giymek istemiyordum. Göbeği olunca insanın giyemiyor her şeyi.


Taaa o zaman aynı kumaştan başladığım ceketi vardı bu tulumun ama bitirememiştim. Nihayet bir ay önce tekrar tulumumu giymeye karar verdiğimde aldım ceketi elime. Yanlış yunluş kesmişim o zaman tekrar kestim düzelttim. İçini astarladım. Haldır huldur diktim basit sıradan ceketle hırka arası bir şey oldu. Ama işimi de gördü.   
 

 
Aynı zamanda her zaman her şeyin üzerine giyebileceğim rahat bir ceket oldu.   
 
 
Bu da ikinci kombinim
 
Stoktan paylaştığım bir yayının daha sonuna geldik. Stoktakiler yavaş yavaş azalırken ben yeni şeylerde dikmeye çalışıyorum. İnşallah yakında onlar da burada olacak.  
 

 
 
byeee
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder