5 Haziran 2014 Perşembe

Ben artık bir trndciyim

Günaydıınnn
 
Bugün yeni dahil olduğum bir projeden bahsetmek istiyorum sizlere.
 
Projemiz "Garnier Saf & Temiz 3’ü 1 Arada"
 
Projeyi düzenleyen trnd Türkiye  Dünyaca ünlü markaların ürünlerini ağızdan ağıza pazarlama yöntemiyle tanıtan bir firma. trnd Türkiye hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
 
Projenin bir parçası olarak trnd tarafından gönderilen "Garnier Saf & Temiz 3’ü 1 Arada" ürününü proje süresi boyunca deneyecek ve yakınlarıma denettireceğim. Akabinde deneyimlerimizi trnd blog ve kendi blogumda paylaşacağım.
 
trnd ailesine geçtiğimiz hafta katıldım ve bir hafta içinde ürün paketim tarafıma ulaştı. Projeye dahil edildiğimden bile haberim yokken paketin gelmesi benim için güzel bir sürpriz oldu.  
 
 






 
Paketimizin içinde 6 adet Garnier Saf & Temiz 3’ü 1 Arada, bir anket kitapçığı, 20 adette cilt testi mevcut.
  
İşe cilt testini denemekle başladım. Önce cilt tipimizi öğrenelim değil mi?
 
Gördüm ki cildim bir hayli yağlıymış.
  
 
Sizinde göreceğiniz gibi burnumun üzerinde bol miktarda siyah nokta,

anlımda ise envai çeşit sivilce bulunmakta.
Tabi bunlar son zamanlarda stres kaynaklı olarak oldukça arttı. 
Bakalım ürünümüz bunları ne ölçüde giderecek.   
 

 
Haydi şimdi Garnier Saf & Temiz 3’ü 1 Arada'yı deneme vakti.
 
Ürüne 3'ü 1 arada demelerinin sebebi, temizleme, peeling ve maske özelliklerinin hepsine sahip olması.
 
Ben ilk olarak temizleme özelliğinden faydalanmak istedim.
 
 
Şimdiye kadar çok fazla yüz temizleme ürünü değiştirmedim. Ama bu ürünün kullandığım diğer ürünlerden oldukça farklı olduğunu söyleyebilirim.
 
İlk üç izlenimimse şöyle;
- Bazı ürünleri yüzünüzden çıkarmak için defalarca kere yıkamak zorunda kalırsınız, yıkarsınız yıkarsınız ama hala yüzünüzde olduğunu hissedersiniz bir yüz temizleme jelinde en sevmediğim şeydir bu. Garnierde böyle bir şey yok ürünü yüzümden tek seferde çıkarabildim.
 
- Mesela bazılarının ağır bir kokusu vardır yüzünüzü yıkadıktan sonra bile bir süre bu kokuyu hissedersiniz ama bu üründe rahatsız edici bir koku yok hatta kokmuyor bile diyebilirim.
 
- Yine bazı ürünler uygulama anında yakıcı bir ferahlık hissettirir bu üründe sadece hafif bir ferahlık hissediyorsunuz.
 
İlk defa kullandığım için şu değişti bu değişti diyemeyeceğim ama ilerleyen zamanlarda oluşan değişiklikleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.
 
Aranızda bu ürünü kullananlar varsa deneyimlerini bizimle paylaşmalarından mutluluk duyarız.
  
Siz de trnd Türkiye'ye üye olup değişik projelere katılıp yeni deneyimler edinebilir keyifli vakit geçirebilirsiniz.  
 
Haydiii katılın bize.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder