6 Haziran 2014 Cuma

Puantiyeli Peplum

Günaydın Hayırlı Cumalar, 

Bu aralar hep peplumdan gidiyoruz. Bu son peplum da yine kardeşe dikildi. Ben modeli bu kumaşa çok yakıştırdım.

Bu son çünkü artık peplum dikmek istemiyorum zira bööö geldi. Yeni modellere doğru yelken açacağım bundan sonra.

 


Belki kolay gibi görünüyor ama şu kloş etek kısmını yapmak benim için ne kadar zor biliyor musunuz. Kızın bel ölçüsünün iki katını kesmişim yerleştirmek için küçülttüm de küçülttüm.



Fotoğrafları çektiğimiz anda biraz canımız sıkkındı o sebeple makinenin de ayarını düzgün yapamamışım, bu nedenle fotoğraflar bulanık. Bir önceki kardeşin dantel peplumundaki gibi burada da zorla gülümsemeye çalışmalar söz konusu. Hatta bundan sonra yayımlayacağım ceketimi de aynı anda fotoğrafladık orada da ben bir hayli suratsızım. Artık kusurumuza bakmayın gariii.

Herkese iyi hafta sonları diliyorum, bye  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder