18 Haziran 2014 Çarşamba

Dikmesi yarım saat süslemesi üç gün süren tunik

Hani dedim ya 98 parça kumaş aldık diye. Bu kumaşım işte onlardan. Az bir parçaydı ve sadece böyle bir tunik çıkardı. Bende bir blüzümü kalıp olarak kullanıp kumaşı kestim, kol takma derdi falan yok direk düşük kollu bir kalıp çıkardım ve yarım saatte diktim. 

Asıl uğraştıran kısım ise süslemesi oldu. Dikmesi yarım saat süren blüzümü süslemesi tam üç gün sürdü.

Süsleme denemelerimden bazıları aşağıda.




Sonunda buna karar verdim.



Kardeşlerime götürdüm beğenirlerse veririm diye, hanımlar beğenmedi biri uzun dedi biri bol dedi annem hanımefendisi ise bu kumaş beni yakar dedi bıraktı. Aman dedim giymezseniz giymeyim.

Ben giyerim dedim aldım ve giydim.

Nasıl olmuş ama :)


Gördüğünüz gibi, kocacığıma Candy Crush Saga'yı yarım bıraktırarak bütün mızmızlanmalara katlanma cesaretini gösterip sizin için fotoğrafta çektirdim :D

Ben çok beğendim, bir de öyle rahat ki, tiril tiril. Üzerimde görünce kesin isteyecekler bu seferde ben vermeyeceğim :DDD   
Aynı modelden bir de siyah kumaş kestim. Eğer dikebilirsem bu yaz bol bol bunlardan giyeceğim inşallah.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder