17 Şubat 2014 Pazartesi

Saten yelek ve ceket

Hayırlı haftalar arkadaşlar


Yaklaşık bir ay kadar önce iki ceket bir yelek dikmiştim. Ceketlerden dantel olanını burada paylaşmıştım.

Nihayet bu haftasonu diğerlerini de fotoğraflayabildim. Fotoğraflar hiç güzel olmadı ya neyse.

Yeleğin kalıbı Creazion Elişi Patronlu Dikiş dergisindeki bu model.


Modelin etek kısmı düz ben onu biraz yuvarlattım. Hatta arka kısmı biraz fazla uzun bile olmuş, sanırım arkasını biraz kısaltacağım.



Ceketimiz ise eski Burda dergilerinden birinin. Bildiğimiz basit, yuvarlak yakalı düz bir model. Arkasını düz kullandım önüne aynı renkten dantel kumaş ekledim. Zaten birlikte kullanmak için almıştım bu kumaşları. Niyetim elbise yapmaktı ama ceket oluverdi.



Ekose gömleğimde ise nihayet kollara gelebildim. Bitirebilirsem yakinda paylaşacağım insallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder