20 Şubat 2014 Perşembe

Butik Kurabiyelerim

Az işim varmış gibi akşam akşam oturdum bunlarla uğraştım. Birkaç ay önce doğum yapan arkadaşıma aşağıdaki kurabiyeleri yapmıştım ve çok beğenilmişti. O hevesle başka bir arkadaşımın nişanı için de kurabiye yapmaya niyetlendim. 
Her işi bir denemem lazım. Bir butik kurabiyem eksikti.
 
Ama bu sefer OLMADIIII. 

Yandı ya kurabiyelerim. Yanmış olmasını geçtim kurtardıklarımın da tadı hiç güzel olmamıştı. Zaten güzel olmayacağını hamuru tutmadığında anlamalıydım. Kurabiyenin kendisiyle bu kadar uğraştıysam kim bilir süslemesi ne kadar sürerdi. Sinir oldum, kendime kızdım ve yapmaktan vazgeçtim. Bu akşamda bari bir ikisini süsleyeyim bloga koyayım iki beğenen, güzel söz söyleyen olur keyfim yerine gelir dedim :D (Şımarıktım blog sayesinde daha çok şımardım !!!)

Ama itiraf edeyim şeker hamuru hiç öyle şeker bir şey değil. Bir sürü malzeme gerekli ve tabi onları kullanabilecek işin ehli eller. Zira ben 'aman canıımmm internette videosunu izledim yaparım Patchwork baskıyı ne var onda' diyerek aldığım Patchwork malzemeleri ile üçüncü denemeyi yapmış olmama rağmen hala başarılı bir sonuç almış değilim. Profesyonel olarak bu işi yapanları bir kez daha takdir ettim.





Üzerlerinde gördüğünüz desenler patchwork baskı desenleri. Aslında o desenin farklı bir renk olması gerekiyor ama ben o farklı renk hamuru bir türlü oraya aktaramadım. Pes edip şeklini kullanmakla yetindim.  

Bu minik kurabiye fikrini Ebrushkadan aldım. Onun kurabiyeleri de çok şirin olmuştu. 


Elbisem nasıl ama :)))


Demek ki neymiş her işin bir ustası varmış. Bu işi yapanlara benden kocaman bir alkış. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder