24 Şubat 2014 Pazartesi

Bakın ne buldum; Burda Dikiş Okulu

Geçen gün Burda'nın Klasikler sayısını almak için Nezih kitapevine uğradım. Ama nezihin o nezih rafına yaklaştığımda başka birşey gördüm.
 
Burda'nın Dikiş Okulu dergisi. Üzerinde Resimli anlatımlarıyla adım adım dikiş keyfi yazıyordu. Belki de tam aradığım şey buydu! Hemen kaptım ve diğer dergiyi aramadan ödemeyi yapıp hızla oradan uzaklaştım.
 
 
Tahmin ettiğim gibi geçmiş Burda sayılarındaki dikiş okulu sayfaları bir dergide toplanmıştı. Ama olsun bendeki dergilerde bu modeller yoktu.



Bunun yanında Kumaş çeşitleri,  

ölçü alma teknikleri,

patron çıkarmayla ilgili bilgilerde verilmişti.
Tabi üşenmeyip bunları okumak gerekiyor. :)

Bu gömleğin modelini çok sevdim üstelikte kolay bir kalıp.

 


Bir de blazer ceket kalıbı vermişler.  

Bu da birçok kişinin diktiği elbise modeli yine karşıma çıktı sonun da  dikeceğim bundan bir tane sanırım.
 
Kanımca faydalı bir dergi. Dikişe yeni başlayanlara duyurulur. :)
 
Herkese hayırlı ve mutlu haftalar, bye
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder