1 Ağustos 2014 Cuma

Bayramın 2. günü ; Pilili etek

Hafiiff mi hafiiff, yumuşaak mı yumuşaak tam bluzlük incecik bir kumaştı o aslında. Ama ben onu ne yaptım?

Etek, hem de pilili :)

Kumaşım arkadaşımın hediyesiydi. Görür görmez annem bana etek dik bundan diyerek yarısına el koydu bende kalan yarısıyla kendime etek yapayım bari dedim.

Bel kemeri kalın, bele oturan pilili bir etek tasarladım kafamda. Güya beli dik duracak ve ben kemer ile kullanacaktım. (Beline tela koymaya üşenirsen bekle dik durur o bel.) Ama olsun buruşana kadar belime oturuyor ve ben kemerle de kullanabiliyorum. 


"Çok pilili olmasın kabarık göstermesin" diye başlamak isterdim bu cümleye ama ondan değil beceremediğimden sağlı sollu ikişer pili eklemekle yetindim.

Altına da yine incecik bir kumaşımdan astar diktim. Yazlık yumuşacık bir etek oldu.      
 

Bayramın ikinci günü bir sonraki yazımda bahsedeceğim şifon gömleğim, gri çanta ve babetlerim ile kombinledim eteğimi.


Perşembe günü işe giderken ise bu şekilde kullandım. Hemi de kemerli :)
 

Çok kullanışlı bir parça ve hatta üzerimden çıkarmayacaklarımdan biri olacak gibi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder