5 Ağustos 2014 Salı

Bayramın 3. günü; Çarşambaya gittik

ohhhh bugün tatilimiş,
hem de bayramın üçüncü günü imiş,
ilk iki gün öpülecek eller öpülmüş, gezilecek yerler gezilmiş,
son gün kalmamış mı yapılacak işşş
bir de üstüne üstlük çarşamba mı imiiiiş   
bu durumda Fatih'in çarşambası bizi beklemez mi imiş

İşte bu halin verdiği mutlulukla, döküldük görümcemle yollara.

Az gittik uz gittik neyse ki uzakta değildi gerçekten fazla gitmedik.
Aman pazara gidiyoruz diye de ne sevindik ne sevindik

Pazara ilk defa gelen ben nereden başlar nerede biter bilmediğim için taksiden indiğimiz yerde saf saf pazarın girişini aradım. Meğersem pazar tamda indiğimiz yerden başlıyormuş. Halbuki ablamın yüzünün düşmesinden anlamalıydım.   

Sonuç olarak "CIK" pazar bizi beklemiyordu. Yine ifadesini alamamıştım pazarın.

Dilimizde "Çarşambayı sel aldıııııııııı" mısraları, telefonumuzda günün anlam ve önemini gösteren aşağıdaki fotoğrafla pazar tezgahlarının kurulduğu boş sokaklara baka baka evimizin yolunu tuttuk.
  
 
Şu fotoğrafıma bakıp bakıp öyle çok gülüyorum ki.
Ablam bu sokaklardan geçenken anlatıyor şurada şunlar burada bunlar satılıyordu diye. Dedim bundan bana iyi malzeme çıkar, tezgahlara karşı çek bir fotoğrafımı. 
Gidenler bilirler buralara da tezgah kuruluyormuş. Ben daha önce çok heveslendim ama bir türlü kısmet olmadı. Bayramın son günü de birkaç tezgahta olsa pazar kurulur hevesiyle gidelim dedik. Ama maşallah kimse gelmemişti ve bir tezgah bile yoktu.
 
İlk defa bu pazara gidiyorum bari bir tane kumaşçı bulasaydım iyiydi.
Bu pazar benden kaçıyor anladım sonunda :)
 
Alın size bu da bayramın üçüncü günü pazar kombini.
 
 
Çeşit çeşit kumaşlarımı sergiledikten sonra "bir çarşamba pazarı macerasının da sonuna geldik" şeklinde bitirmek isterdim yazımı ama olmadı bu seferde Çarşambayı yakalayamadım. :)
 
 
 
 
Not: Yazı yeni değildir gerçekten çarşamba günü yazmıştım. Biraz vakti geçti ama kusura bakmayın, o günmüş gibi okuyun ;)
 
 
Bu arada yorumlarda sorun varmış sanırım. Buradan yorum yapamayan arkadaşlar facebook sayfamdan da yapabilirler sıkıntı yok :D
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder