9 Temmuz 2014 Çarşamba

yemekbegendi.com'un iftarı ve mutfak önlüğü

Selaam

Biz bu hafta sonu http://www.yemekbegendi.com/ 'un iftarına davetliydik. Güzel arkadaşımın bizler için hazırladığı harika sofranın yanında ablası ve tonton annesinin eşlik ettiği güzel sohbetin tadı ise bambaşkaydı. Bu güzel akşam için kendisine tekrar teşekkür ediyorum.  

Karı koca huyumuzdur davet edildiğimiz yere mümkün olduğu kadar eli boş gitmemeye çalışırız. Malum bir lezzet ustasının evine davetli olunca da düşündüm acaba ne yapsam diye.
Bir iki senedir de bir yere gidecegimizde hep ne alsam değil ne yapsam diye düşünüyorum artık. Hazır alınmış değil kendi el emeğim olan şeyleri hediye etmeyi daha çok seviyorum. Velhasıl bir lezzet ustasına ikram edilecek en güzel hediyenin bir mutfak önlüğü olacağını düşündüm ve çalışmalara başladım. 


Bu model hep aklımdaydı ama bir türlü elim gitmemişti. İlki çok güzel bir yere kısmetmiş demek ki. 

Üst kalıbı kendim çıkardım etek için ise kloş etek kalıbımı kullandım. Genel olarak diktiğim şeylerden çok zevk alırım ama bunun her bir aşamasını bitirdiğimde inanılmaz mutlu oldum ve zevk aldım. Kemeri hariç kolayca biten bir çalışma oldu. 

Nerminciğim hemen taktı ve bize onunla servis yaptı bu da beni inanılmaz mutlu etti tabi :) 

Hani bazı insanlarla aynı dili konuşuruz, aynı duyuları paylaşırız ya işte benim güzel arkadaşımda o gün benim gibi düşünmüş ve benim için şirin bir kumaş paketi hazırlamıştı :) bu da benim için harika bir sürpriz oldu. 


O akşam bütün yemekler çok lezzetliydi ancak bir kaç tarifi bir araya getirerek yaptığı bu tatlının tadı inanılmazdı. 


Bu güzel akşam için kendisine ve ailesine tekrar teşekkür ediyorum. 
:)




       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder