4 Temmuz 2014 Cuma

Siyah Elbise ve Tül Yelek

Mayıs ayında sevgili Fatma Hanım'ın elbise dikelim etkinliğine katılmıştım. Her zaman olduğu gibi ben yine sona kaldım. :( Zamanı verimli kullanmayı ve işleri vaktinde yetiştirmeyi ne zaman öğreneceğim :((( 



Bugün kombinle başlayayım dedim. Yine kendim diktiğim tül yeleğimle birlikte kullandım elbisemi. 
Bu çantamın da askısı yoktu aslında. Ümraniye kumaşcılarından bulduğum deri kumaş tam çantanın derisine uydu. Hemencecik bir askı diktim. Artık dolapta beklemeyecek çantam.    




Elbisemi Marifetli Forumda gördüğüm iki ayrı kalıbı kullanarak diktim. Ön ve arkaya da ikişer pens ekledim. 

Kolları bu kalıptan
 Eteği bu kalıptan


Bu tül yeleğimi de Creazion Elişi Patronlu Dikiş dergisinin son sayısındaki yelek kalıbını kullanarak diktim. 

Ohh bu da bitti :) 

  

1 yorum: