26 Mayıs 2014 Pazartesi

Robalı İpek Gömleğim

Selaaamm,

Stoktaki dikişlerden biriyle daha huzurlarınızdayım.

Bu da ipek gömleğim :)

Aslında kumaş ipek mi emin değilim ama ben onu ipek diye seviyorum.

Bu kumaşı gömlek dikmek için almıştım. Diktiğim aklımdaki modele tam olarak benzemese de bu da fena olmadı gibi. Napıcanız hem acelecilik hem acemilik ikisi birden başa bela, ne demişler eğitim şart :)

Dikeli, giyeli, postu hazırlayalı iki hafta oldu.

Yine biraz aceleyle diktiğim ve kumaşla pek anlaşamadığımız için işçilikte sınıfta kaldım. Yakasının dikişi hoşuma gitmedi ve hiç tarzım olmasa da boncuklarla süsledim. Ama sevdim sonra bu boncuk işini, biraz daha boncuk serpiştirebilirmişim diye düşündüm sonradan.

Her ne kadar işçiliğimi beğenmesem de kardeşciklerimin nereden aldın diye sorup el koymaya çalışmaları çok hoşuma gitti. Demek ki bir şeye benzemiş :) 

 



 
Askıdaki hali pek hoş durmuyor çünkü giydikten sonra çektim bunları. Bizim bay Erdede de çok bayılır fotoğraf çekmeye! İlk giydiğimde çekmedi saatler sonra keyfi geldi onları da acele acele çekti ve tabi istediğim gibi olmadılar. En iyisi kendime bir manken bulmalıyım, istediğim gibi çekerim fotoğrafını.  
  
 
 
Doğru mu yaptım bilmiyorum ama robasını iç taraftan aynı kumaşla astarladım. Böyle yapıldığını biliyorum ama bu kumaş için doğru mu oldu ondan emin değilim.    
 

Bizim bıdığın yıl sonu gösterisinde giydim gömleğimi.
 
 
Bu da gün sonunda yorgunluktan dökülürken ki halim. Bu fotoğrafımı da ablacım çekti, ellerine sağlık pek beğendim. Ablamda o gün daha önce onun için diktiğim aşağıdaki tuniği giymişti.
 
 
Dikmek elbette ki çok güzel ancak diktiklerinin giyildiğini görmek daha bir güzel.
 
Bugünlük benden bu kadar. Bir sonraki yayında görüşmek üzere, iyi haftalar :)
 
  
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder