2 Mayıs 2014 Cuma

İlham olmak ne güzelmiş...

Üçüncü kez ilham olmanın sevinç ve gururunu yaşıyorum. Bir arkadaşım daha diktiklerimin cazibesine :P dayanamamış ve dikişe başlamış.

İlham olma meselesinin geçmişine gidecek olursak, ilk talihli kişi eltimdi ancak kendisinden henüz bir icraat göremedik. İkinci talihlimizi de bu yazımı okuyanlar bilirler. Üçüncüsü ise aslında kardeşimin sınıf arkadaşı olan benimde dikiş vesilesi ile tanıştığım sevgili Esma.

Nasıl bir egoya sahipsem ben ilham alınan kişi, diktiklerim cazibeli, dikişe başlayanlar talihli oluverdi :D (pardon burada iç sesim araya giriyor : tüüüü hadi ordan kendini beğenmiş seni, halt etmişsin) araya girmeyin lütfen bunu hak ettim.  :)

İşin şakası bir yana, tabii ki ilham alınacak bir şey yaptığım yok. Aslında her kadında olduğu gibi bu arkadaşlarımın da içinde dikiş aşkı varmış.

Ama bana göre dikenler biraz daha farklı çünkü gidip mağazadan almak ile kendin dikmek arasında oldukça büyük bir emek farkı var.   

Sevgili Esmacık da kayınvalidesinin dikiş makinesine el koymuş, güzel güzel kumaşlar almış ve bakın ne yapmış.



Önce bu eteği dikmiş.
Ben kumaşın desenine ve eteğin modeline bayıldım. Ne kadarda muntazam olmuş değil mi?
 
 
Aslında neler yapmış diyecektim çünkü yukarıdaki kumaşlardan da bir şeyler dikeceğini ve fotoğraflarını benimle paylaşacağını söylemişti ancak son anda facebookta aşağıdaki paylaşımı yaptığını gördük. :)
 

Gördüğünüz gibi makine bozulmasa o elbise bitene kadar oturulacakmış. :)

Gerçekten dikişe başlayan arkadaşlarım adına çok seviniyorum. Dikin dikin giyin kızlar ooohhh sefanız olsun :)

Hepimize hayırlı cumalar

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder