1 Nisan 2014 Salı

MİM

Bu aralar herkes mimleniyor, sağolsun Türkancığım da beni mimlemiş. Teşekkürler Türkan.

İşte benim cevaplarım.

1. Neden ''blog'' adın?
Blog adım "by Hande Erdede" yani gerçek adım ve soyadım. Aslında bunu kullanıyor olmamın özel bir nedeni yok hatta hobi blogu yönettiğim için arama motorlarında dikiş yazınca blogumun çıkmama ihtimali de çok yüksek ama biraz seviyorum kendimi sanırım yaptığım işlerin kendi adımla anılmasını istiyorum. Biraz da isim bulmaya üşendim diyebiliriz ;)   

2. Hayat felsefeni belirleyen söz nedir?
Bu aralar doğruluğuna en inandığım söz "Ummadığın taş baş yarar" oldu. Gerçekten ummadığım insanlardan ummadığım şeyler gördüm. Yine de kimseyi suçlamak istemem yaşadığımız herşeyin sorumlusu yine biziz, demek ki ben de bir yerde yanlış yapmışım.   

3. Kendinle ilgili 3'ü doğru 4 şey nedir?
1- Güvenilir bir insanımdır söylenmeyecek şeyi asla söylemem, sağlam sır saklarım yani.
2- Boş durmayı hiç sevmem, aklımda sürekli yapılacak şeyler vardır. Çok fazla vakit ayıramasam da dikiş hep ilk sıralardadır.
3- Büyük hayallerim varDI! Artık yok, akışına bıraktım hayatı.    
4- Hakkımda yanlış bilinen şey ise; kendimi bildim bileli beni uzaktan tanıyan insanlar tarafından havalı, kendini beğenmiş, soğuk, suratsız gibi yakıştırmalar yapılmıştır ve yapılıyorda ama tanıştıktan sonra öyle olmadığımı anlıyorlar. Aslında çok eğlenceli bir insanımdır ama bu biraz da karşımdakine bağlı o somurtuyorsa benim durup dururken şebeklik yapacak halim yok ya. Şimdiye kadar "aaa ben onunla hayatta arkadaş olamam, anlaşamam" diyen arkadaşlarımın neredeyse hepsiyle görüşüyoruz hem de kanka kıvamında.

ohhh bu soruları da cevapladık oldu da bitti maşallah. 

Benim mimlerim de;
Nilgün Sözveren
Saadet Yamak
Melike Baykara  
Hobi Zen

       



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder