8 Nisan 2014 Salı

Yazın ne giymeli

Özellikle yaz aylarında giyilecek rahat şeyler bulamamak bir çoğumuzun ortak sorunudur değil mi. En azından benim bir zamanlar en yakındığım konu buydu. Bir de hanım hanımcık ve rahatınızı kaçırmayacak şeyler giyinmeyi seviyorsanız çoğunlukla istediğinizi bulamazsınız. Yakası derli topludur ama ya boyu uzun/kısadır ya kolu çok açıktır ya omuzu oturmaz, kolu düzgün olsa yakası çok abartılıdır yada bulursunuz ama çok pahalıdır, bir şekilde bir yeri size uymaz :(

Benim dikişe merak sarmamın en önemli nedenlerinden biri de işte budur "aradığımı bulamamak". Şimdiye kadar istediğim tarzda pek bir şey bulamadım.
 
 


 
Mesela şu gömlek yaz için ideal olabilir ama o yakaya ne yapacağız, mutlaka içine bir şey giymek gerekir. İşin yoksa bir de içine ne giyeceğim diye düşün. Ama o içine giydiğin şey de üzerine düşen görevi layığı ile yapamaz, gün içinde muhakkak bir çekiştirme düzeltme vs yaparsın. Bir de o sıcaklarda o badi oldukça bunaltıcıdır.
 
Bu tunikte model olarak çok hoş ama yakası biraz daha kapalı olabilirdi bence.
 
Peki ya bu bluz neden bel hizasında bitiyor? Ben bunu çok beğendim ama göbeğim var giyemeyecek miyim!
 
Bir aralarda bolero modası vardı. Yine yakası ve kolu uygun olmayan kıyafetleri kamufle etmek için bir çoğumuz tarafından kullanılmıştır. Üstelikte göbeği ve kalçası büyük olanlarda hiçte güzel durmaz. İtiraf ediyorum hiç beğenmesem de en kilolu olduğum hamilelik dönemin de elbise üzerine giymek zorunda kaldım bende. 
Bu durumları yaşayanlar ne demek istediğimi muhakkak anlıyorlardır.

Bu nedenledir ki diktiğim birçok şeyin yakası ve kolları derli toplu boyu posu yerindedir.

Benim için yazın en ideal modelleri ise aşağıda;  
 
 
Kol ve etek boyunu azıcık kısaltırsam benim için harika bir tunik olur. Bundan birkaç tane dik yazın tiril tiril giy.
 
Bu elbiseye zaten diyecek yok.
 
İşte hem şık hem rahat bir model daha.
 
Bu model gömlekleri de ayrıca beğeniyorum. Neyse ki birçok yerde satılıyor bunlardan.
 
 Dikemeyenler ve giyim konusunda benimle aynı fikirde olanlar için ise Mango ve Adil Işık'ın aşağıdaki modellerini tavsiye edebilirim.
 
 
 
 
 
 



 
Topluca fotoğraflara bir baktım da aslında ne kadar basit bir tarzım varmış ve benim için önemli olan sadece rahatlıkmış meğer ;)
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder