17 Aralık 2013 Salı

Polar uyku tulumu

Selam,
 
Bir önceki yayınımda oğluma polar tulum diktiğimden bahsetmiştim. Polar diktik dikmesine de kestikten sonraki manzaraya şaştık kaldık. Polar ne kadar pislik çıkartıyormuş öyle. Siz siz olun benim gibi temizlik yaptıktan sonra salonun ortasında polar kesmeye kalkmayın. Üstüne tekrar temizlik yaptım.      
 
Pisliğini şikayet ettikten sonra gelelim polarımızın detaylarına.
 
Malzemelerimiz; milaj mı mülaj mı nedir o kağıttan, kalem, makas, mezura ve bir tulum  (sanki bunları bilmiyormuşsunuz gibi :) )
 
 

Tulumlarımızdan birini kullanarak kalıbımızı çıkartıyoruz.
 
Bunları çıkardım ama sonra kullanmaktan vazgeçtim. Neden mi? Çünkü gece yatarken giyeceği için az dikişli bir şey olsun istedim ve tek parçayı kullandım, biriyle iki yan parça kestim.
 
 
Gördüğünüz gibi biri sağ biri sol taraf için iki ayrı parça çıktı ortaya. Bunları ortadan birleştirdiğim zaman tulumumuz kısa yoldan bitmiş oldu. Tüm dikişlerini zig zag ile yaptım çünkü polar çok dökülüyor. Önüne de minik çıt çıtlar diktim. İlk polar denemesi olduğu için yaka ve kol dikişleri biraz bozuk oldu ama
 
 
oldu da bittiiii işte :)
 
bye bye
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder