9 Aralık 2013 Pazartesi

Dantel ve Peplum

Selam, herkese hayırlı haftalar

Uzun zamandır ne yazasım ne dikesim yoktu. Taa ki yeğenimin nişan davetini alana kadar. Ama ona da gitmeye üşeniyordum ve "yaaa ne giyeceğim, ne dikeceğim, kumaş mı seçeceğim şimdi, modelde bulamadım, dikmeye de üşeniyorum, hava çok soğuk nasıl gideceğiz, arayıp davet etmezlerse gitmeyelim" vs vs gibi bahanelerim vardı ancak arayıp davet ettikleri ve eşim "Hande ayıp olur" dediği anda bütün bahanelerim suya düşmüş oldu. Hadi dedim kızım düşün taşın karar ver ne dikeceğine...

Ve
İlk soru;  
- ne renk giysem oldu
- ay dedim ne uğraşıyorsun giy siyah bir şey git
- ama düz siyah kumaşım yok kumaşçıya gitmem lazım
- ya kim gidecek şimdi bu havada kumaşçıya elindeki kumaşlara bak
sonuç mevcut kumaşlarımı serdim önüme.
[nasıl bir kişiliğe sahipsem, iç sesim sürekli itiraz halinde kendi kendimle kavga ediyorum :) bak bak bunları yazarken bile itiraz ediyor "kısa kes milletin canını sıkma ne uzatıyorsun sakız gibi" yok yok kesin var bir bozukluk] 

 
Neysee 4 bilemedin 5 gün içinde karar verebildim. Karar kısmından sonrası inanılmaz kolay oldu. Akşam işten gelip evdeki işlerimi halledip saat 10 gibi girdim dikiş odama. Kesmesi bedeni ve kolları dikmesi toplasanız iki saat sürdü ertesi akşam peplum kısmı kesip diktim.







veee kumaş seçimiyle başlayan kombin sorununun son kararını verme anı geldi çattıııı. Yaşanan iç çatışmayı ne siz sorun ne ben söylim  :) anlatmayacağım kıyamayacağım size. Sonuç olarak nişanda şipşakçı muamelesi göreceğim ve kumaş pantolonla (bana göre) fazla abiye olduğum için kot pantolon giymeyi tercih ettim. Takılarımla üstü şişhane altı tophane oldu ama olsun napalım. Tahmin ettiğim gibi yine düğün fotoğrafçısı olduğum için kot rahat bir seçim oldu. İtiraf edeyim eğlenen insanları fotoğraflamak çok keyifli. Severek yapıyorum.    

Belimin kalınlığına da hayran kaldım doğrusu. Acil göbeği eritmem beli inceltmem lazım...

İlk defa bu kadar büyük bir küpe taktım hiç tarzım değil ama görünce çok beğendim ve tarzını yemişim diyip taktım. Kotondan aldığım küpe ve kolyeye evdeki yüzüğüm de çok güzel uydu.

Bluzümün arkasındaki pile detayını da göstermeyi çok istiyordum ancak fotoğraf makimem bozulmaya karar verdi ve sadece böyle bulanık bir fotoğraf çekebildim.

 
Nişan boyunca şipşakçılık görevimi icra etmekten halay başı olamasam da halayın sonuna takılmadan edemedim. Nişanlanan güzel yeğenimde yeşiller içinde pek hoş olmuştu. Allah tamamına erdirsin inşallah diyor ve yazıma burada son vererek sizleri rahat bırakıyorum.
 
Sevgiler saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder