24 Aralık 2013 Salı

eski fotoğraf denemelerim

Selam arkadaşlar,

Dikişe olduğu gibi fotoğrafa da fazlasıyla ilgim var. Eğitimini almamış ve tekniğine fazla hakim olmasam da en azından istediğim duyguyu yakalayabildiğimi düşünüyorum yada öyle sanıyorum. Özellikle insanları fotoğraflamaksa en zevklisi. Hele ki diktiğim kıyafetleri başkalarının üzerinde fotoğraflamak paha biçilemez. :) 

Yakın akrabaların doğum, düğün, doğum günü vs. gibi etkinlikleri de benim için çok geliştirici oluyor. En son bir kaç hafta önce çektiğim nişan fotoğraflarının sonucu inanılmaz derecede memnun ediciydi.  

Fotoğraflarımı Nikon D3000 ile çekiyorum ve işte bir kaç denemem ;
  
 
ilk ikisi en beğendiklerim
 
 
Bu tırnak kadar bir çiçek. Yaradanımız şu küçücük çiçeği bile ne kadar özenerek yaratmış... İnsan kudretine bir kez daha hayran oluyor. Elhamdülillah
 

 
Geçen kış çekmiştim bu fotoğrafları, minnacık kuşlar o soğukta en tepedeki ağaç dallarında durabiliyorlar, Allah'ın hikmeti işte...
 
   
ve tabiki Eyüp Sultan'a karşıdan bakış
  
 
 
 
 
  
 
 
 
   
 Flu denemelerim
 
 
  

 
Birde palyaçomuz var :)  
 
 
 
Aslında fotoğrafların renkleri bilgisayarımda daha net özellikle ceviz fotoğraflarının buraya yükleyince bozulmasının sebebini anlayamadım. Ayrıca da fotoğrafları büyütemiyor olmam da cabası.  
 
İşte fotoğraf hikayem de böyleee
 
Sevgiyle kalın, by
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder