16 Kasım 2016 Çarşamba

Omuzları Dantelli Püsküllü Bluz

Merhaba, 

Bu güzelliği dikeli neredeyse iki ay oldu ama ben özellikle paylaşmadım. Çünkü kendisine çok hayranım ve paylaşacağım fotoğrafların da en güzelleri olmasını istedim. Sonuç, bluzu neredeyse eskittim ama istediğim gibi fotoğrafları hala çekemedim. 
Bazen her şey istediğimiz gibi olmayabiliyor ama biizz modumuzu düşürmüyoruz değil mi :)  Şimdilik bunlarla idare edelim 


Bu püskül sevdası nereden geldi bilmiyorum ama ben çok sevdim bu parçalarla oynamayı. 

Püsküllü kimonomdan küçük bir parça püskül kalmıştı, tabii ki kalan parçaları atmamıştım.

Son aldığım siyah penye, bir parça dantel ve bir parça püskülle kafama göre bir model tasarladım. Biraz düşündükten sonra en mantıklı seçenek püskülü omuza eklemek oldu.   


Bilekler ve yakaya yine bant uyguladım. 


Püsküller önce sarkıyordu ama daha hoş bir görüntü sağlayacağını düşünerek tek tek alta gizleyerek diktim.  


Kendisine nasıl hayranım bir bilseniz, diktiğim günden beri haftada bir mutlaka giyiyorum. İlk fırsatta biraz püskül ve penye kumaşlar almalıyım :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder