14 Eylül 2015 Pazartesi

Fistolu gömlek elbisem

Merhabalar, 

Bu etekleri fistolu kumaşımı geçen yaz Bakırköy pazarından yine çok beğenerek almıştım. Küçük bir parçaydı ve ne yapmak istediğime karar veremediğim için bir sene bekledi.

Sonunda bu yaz tatilde giymek için gömlek ile elbise karışımı bir şey yapmaya karar verdim. Yine istediğimden de güzel olan gömleğimi hem gören herkes çok beğendi hem de tatil için çok kullanışlı bir parça oldu.



Sürekli kullandığım bluz kalıbımı uzatarak çıkardım modeli. Önüne pat ekledim ve yakasına gizli biye döndüm. Etekleri fistolu olduğu için kıvırmama gerek kalmadı. 



Fistolarının güzelliğine bakar mısınız.  



İlk kullandığımda düğmeleri yoktu daha sonra düğme ekledim ve önü daha muntazam durdu. 


Ülkemiz ve milletimiz için barış ve huzur dolu nice güzel günler dileyerek bu yayını da bitiriyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder