6 Temmuz 2015 Pazartesi

Süslü mü süslü

Merhabaaaa,
 
Musmutlu haftalar olsun inşallah.
 
Yine bir mutfak önlüğü diktim. Mutfakta önlük kullanmak gibi bir adetim hiç yoktur. Bu yüzden, önlükleri hediye etmek için dikiyorum hep. Neden önlük hediye ediyorsun derseniz, olmama ihtimali olmadığı için derim. Hem de kokoşlukta sınır tanımıyor kendileri.
 
Baksanıza şuna ne şirin oldu :) vaktim olsa daha da süslerdim sanırım. En beğendiğim dikişlerim de önlüklerim nedense. Çok muntazam görünüyor gözüme.     
 
 
Bu cici önlüğü de iki senedir kahrımızı çeken, oğlumun dünya tatlısı ana sınıfı öğretmenine hediye etmek için diktim. Hediye almayı da hiç sevmiyor, çok mahçup oluyor ama ben yine de bizden bir hatıra kalmasını istedim kendisine. Benim huysuz oğluma çok emeği geçti. Yazımı okur mu bilmem ama buradan ona oğlumu kendi oğlu gibi sevip koruduğu için tekrar tekrar teşekkür etmek istiyorum. 
 

 
Kimse onun kadar mükemmel olamaz ama inşallah bundan sonra ki öğretmenlerimiz de en az onun kadar anlayışlı olurlar.

Bu aralar bloga yazı yazamıyorum ama diktiğim ve giyip neredeyse eskittiğim, paylaşılmayı bekleyen bir sürü şey var. Sanırım hepsini bir postta paylaşsam çok iyi olacak.

Neyse byeee :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder