22 Ağustos 2013 Perşembe

Kolay Bluz Dikimi

Merhabalaaar, herkese neşeli günler dileyerek postuma başlamak istiyorum.
 
Yaklaşık bir sene önce yeniden dikiş dikmeye başladığımda aldığım ilk kumaşımı, istediğim elbiseyi yapamayarak ziyan etmiş ve sonunda etek yapmaya karar vererek kenara kaldırmıştım. İki gün önce bu kumaş tekrar elime geçti. Bu seferde etek yapmaktan vazgeçtim, nasıl olsa ziyan oldu basit bir bluz deneyeyim olmazsa olmaz dedim.  ve başladım.....

detayları sizlerle paylaşmaktan gurur duyarım :)

 
 Yukarıda gördükleriniz kumaşım ve kalıp olarak kullandığım bluzum.
 
 
Kalıbı bu şekilde çıkardım ve koltuk altı ile omuzdan birer dikiş ile birleştirdim.

    

Kumaşım çok fazla olmadığı için alt kısmı biraz dar oldu. Bende beline lastik takarak biraz toparladım ve daha muntazam bir model elde etmiş oldum.

 
Kolları, yaka ve eteğinide içe kıvırarak diktikten sonra bluzum giymeye hazır hale geldi.
 

İşte huzurlarınızda bir saatte diktiğim pratik bluzum. ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder