8 Eylül 2016 Perşembe

Şifon Gömlek Elbise

Tekrar Merhaba, 

Bugün kendimi tutamadım bunu da paylaşayım istedim. Bir günde iki yayın :D ben bile şaşkınım. 

Bu aralar gömlek elbiselere takılmış durumdayım. Geçenlerde yıllardır duran ve ne yapacağıma karar veremediğim bu kumaşımla bu şifon elbise yada yelek tarzı (artık ne derseniz) modeli denemeye karar verdim. 

Üstü ayrı kestim eteğini de daha geniş kesip büzdürerek beline ekledim. Kol evleri için kumaşım yetmedi ve sadece içe iki kere kıvırıp diktim. Yakasını da aşağıda görüyorsunuz :) 


Hakim yaka yapmayı bir türlü beceremediğim için bir süre yakasını nasıl yapayım diye düşündüm. Sonra geçen akşam bir daha deneyeyim şu hakim yakayı dedim ve bu sonuç çıktı ortaya. Yanlış olan benim kalıp kullanmadan hakim yaka dikmeye çalışıyor olmammış. Herhangi bir yaka kalıbını kullanarak yakamı kolayca dikebildim. Daha önce ki denemelerimde yakam asla böyle oturmuyordu havada kalıyor yamuk duruyordu.  


Henüz düğmeleri dikmedim ve ilikleri açmadım ama belli olmaz böyle bile kullanabilirim.

Giyersem kombin fotoğraflarıyla instagram da görüşürüzzzz. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder