6 Haziran 2016 Pazartesi

Şal yaka ceketim ve Bursa

Hepimize hayırlı ramazanlar. Dilerim çok keyifli bir ramazan geçiririz ve ramazanın huzur, bolluk ve bereketi evlerimizden hiç eksilmez. 

Evet ceketimi dikeli ve o meşhur buluşmaya katılalı neredeyse bir ay oldu ve ben bu yazıyı yeni yazabiliyorum. 


Önce Bursalı Dikiş Severler buluşmasından bahsetmek istiyorum. Sevda İrem ve Nebihan Akça'nın düzenlediği ve dikiş aşığı hanımların katıldığı, sadece dikiş konuşulan toplantılar serisinin ikincisine bu sefer ben de katıldım. Ben Nebihan ve Sevda'dan başka kimseyi tanımıyordum ama sayelerinde orada yeni arkadaşlar edindim.

Nebihan ve Sevda ile bloglarımız sayesinde tanıştık. Yıllardır internet üzerinden sadece fotoğraflardan gördüğümüz ve yazılarından tanımaya çalıştığımız insanları yüz yüze görmek çok daha farklı bir şeymiş. Orada sohbetin güzelliğinden bunu fark edemesem bile, daha sonra fotoğraflara her baktığımda garip bir şekilde "aaa o yanımdaki Sevda ve Nebihan değil mi yaaaa" diye sordum kendime (deli mi ne!!!). 
  
Blog yazmaya başladığımdan beri blogger arkadaşlarımın diktiklerini yakından görmeyi çok istemişimdir. Mesela benim diktiklerimin hazır giyim olmadığı hep belli olur. Nebihan ve Sevda'da üzerlerindekileri kendileri dikmişti ve ben ilk başta hazır giyim sandım. Ben gördüm onayladım o kadar kaliteli yani :) 

İyi ki gitmişim dediğim güzel bir buluşma oldu benim için. Düzenleyenlere tekrar teşekkürler. 



Ceketime gelirseekk. En sevdiklerimden pratik kesim bir model. Her zaman kullandığım bir gömlek kalıbımı kumaşı dökümlü gösterecek şekilde yerleştirdim ve kestim. Arkasını robalı yaptım ve arkayı biraz daha bollaştırmak için robanın altına küçük bir pili ekledim. Kumaşım az olduğu için kolları bu kadar çıktı. Yakasını da kendi kumaşından kestiğim parça ile şal yakaya çevirdim.  




O gün bugündür giyiyorum hatta siyahlarla yıkayıp beyazın rengini bile bozdum. 


Gördüğünüz gibi oldukça bol bir kalıbı var. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder