7 Ocak 2014 Salı

TARIK EDİZ

Geçen hafta Tarık Ediz tasarımlarıyla tanıştım. veee tek kelimeyle BA YIL DIM. 
 
35 ülkeye abiye ihracatı yapan Tarık Ediz'in gerçek mesleği makine mühendisliğiymiş aslında ama 1987 yılında butik açarak abiye kıyafetler üretmeye başlamış. Bence çokta iyi yapmış.

Şimdiye kadar giydiğim en abiye kıyafetimin gelinliğim (o da dümdüz bir saten üzerine birkaç minik güpürden ibaretti) olmasına rağmen bir abiye deliliğim var. Ben giymeyeyim ama abiye dikeyim istiyorum, bir şey dikilecekse o abiye olmalı bence. Henüz dikmişliğim yok ama İnşallah birgün dikeceğim ve giyeceğim. Tarık Ediz'de öyle güzel abiye tasarımlar yapmış ki gel de beğenme. Özellikle 2014 ilkbahar yaz koleksiyonuna göz atmanızı tavsiye ederim. Çok güzel modeller var. O güpürlere o dal desenlere o işlemelere o apolet detaylara hayran oldum. Birazcık açık olmasına rağmen ufak dokunuşlarla kapatılamayacak modeller değiller bence.

Dün kendilerinden fotoğrafları paylaşmak için izin istedim ve sağ olsunlar kibarca istediğim fotoğrafı paylaşabileceğimi söylediler.
 
Buyrun bakalım şimdi abiye seyir zamanı :)
 
 
Hani kafanızda bir şey tasarlarsınız da sonra bir bakarsınız zaten onu bir başkası yapmış işte bu model o model. Bu hayalimdekinden de güzel olmuş.  

 
 
 
 
Sırt detayında nasıl bir emek var.
 
 

 
Şunun güzelliğine bakar mısınız.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bu da çok güzel düşünülmüş
 
 
 
 Kollardaki detaylara dikkat. Ne kadar dozunda ve doğru yerde kullanılmış.
 
 
 
 
Ne yalan söylim bu da aklımdaki modeldi :)))
 
 
Ne kadar sade ve şık değil mi?  
 
Tarık Ediz'e bir kez daha ellerinize, emeğinize sağlık diyorum.
 
Herkese sevgiler :)
 
 
 
 
 
 

5 yorum: