29 Mayıs 2013 Çarşamba

İşte bir tunik...


 
Merhaba sevgili arkadaşlar,
İşte geldim yeni tuniğimle buradayım :) Neredeyse bir ay önce başladığım tuniğimi bitirmiş ve giymiş bulunmaktayım. Bir ay sürmesi becerememekten değil vakitsizlikten oldu. Bunun gibi birde elbisem var ki o da iki ayı geçkin bir zamandır bekliyor. Ama onu da tamamlamama ramak kalmış durumda.
Bunun için başka bir tuniğimi kalıp olarak kullandım ve kesmesi dikmesi çok kolay oldu. Bu şekilde yapmak dergiden patron çıkarmaktan daha kolay geliyor bana. Aman olur mu olmaz mı derdi yok zaten kendi ölçülerine göre kesiyorsun. Bu ilk denemenin tabiki kusurları var ama onu da acemiliğime verin ;) Kumaşım biraz kalındı birde en kısa zamanda ince kumaştan aynı modeli denemek istiyorum.
Sevgili arkadaşlar değerli yorumlarınızı merak ediyorum, nasıl olmuş?  
 
Sevgiyle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder