2 Haziran 2016 Perşembe

Asimetrik kesimli doğaçlama elbisem

Merhaba 

Instagram da abiyem de abiyem diye reklamını yaptığım elbisemin detayları işte aşağıda. 

Aslında abiyelik bir detayı yok, sadece böyle bir kıyafeti günlük giyemeyeceğim için abiye diyorum ben. 




Kumaşın türünü bilmiyorum ama istediğim esneklikte olduğu için fermuar gibi bir detaya ihtiyaç duymadan jile şeklinde düz bir elbise kestim. Üzerine de kolu ve eteğini hareketlendirmek için üçgen şeklinde bir şifon kesip kol altından birleştirdim. Bu arada sağ yanında da dikiş yok, şifonu bütün olarak kesip elbisenin üzerine yerleştirdim. 


Baktım çok boş duruyor eteğin açıkta kalan kısmına ve sağ koluna da güpür parçalar ekledim. 



Elbiseyi son dakika diktiğim için şifonun kenarlarını kıvırmaya vaktim kalmadı ve düğünün yapılacağı yerde zar zor bir terzi bulup yaptırdım. Şifon olduğu için kimse yapmak istemedi. Gelinlik terzisinin yapabileceğini söylediler. Tesadüfen bulduğum terzi de beni geri çevirmedi ve sağ olsun 10 dakika da halletti bu işi.  


Böylece altı aydır ne giysem diye düşündüğüm düğüne son dakikada hazırladığım doğaçlama bir elbiseyle gittim :) 



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder