6 Ekim 2017 Cuma

PRATİK KİMONO DİKİMİ

Hayırlı Cumalar

Pratikten bir kimono diktim, giydim de bir türlü paylaşamadım. İstedim ki nasıl diktiğimi de anlatayım. Dikerken video çekemediğim için küçük bir parça kumaşla nasıl diktiğimi anlatmaya çalıştım. Aslında oldukça basit bir model olduğu için anlatmaya bile gerek yok ya neyse. 

Kumaşım fotoğrafta gördüğünüz kadardı. Kumaşıma kıyamadığım için çok düşündüm ne dikeceğimi. Sürekli giyeceğim bir modelde olsun istiyordum ama kumaş yetmiyordu. En sonunda kumaştan çok az bir parça keserek böyle bir model çıkardım. 


Kol altı


1. Kumaşımı dörde katladım 
2. Dört kat kumaşta önce arka yakayı kestim
3. Tüm kumaşı açıp ortadan ikiye katladım ve ön kısmı açtım
4. Ön yakayı V şeklinde düzelttim
5. Yüzü yüzüne gelecek şekilde katlayıp istediğim genişlikte kol boşluğu bırakarak koltuk altını diktim
6. Etek uçlarını içe kıvırıp diktim
7. Yakayı boylu boyunca içe kıvırıp diktim
8. Kol ağızlarını içe kıvırıp diktim
ve finish


Yazın her yerde giyilmelik salaş salaş bir model oldu.  







20 yorum:

  1. Türkiye'nin en köklü bahis sitesi: lavivabet

    YanıtlaSil

  2. Epikbahis giriş adresinde yüzlerce çeşit bahis oyunu bulunmaktadır. Siz de Epikbahis'e giriş yaparak kendinize en uygun bahis oyunu ile eşsiz dakikalar geçirebilirsin.

    YanıtlaSil
  3. SEO hizmetlerine erişmek için Damba Dijital üzerinden en uygun SEO Fiyatlarına sahip olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. https://dambadijital.com.tr/
    SEO Fiyatları SEO hizmetlerine erişmek için Damba Dijital üzerinden en uygun SEO Fiyatlarına sahip olabilirsiniz.

    YanıtlaSil

  5. Sizler de gögüs ucu morarması neden olur sorusuna bir yanıt arıyorsanız linke tıklayıp sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil