31 Temmuz 2015 Cuma

Etkinlik eteklerim ve bir DIY

Merhaba ve hayırlı cumalar
 
Sevgili Funda Çağlayan'ın maksi etek dikelim etkinliğine katılmıştım. Yine en sona ben kaldım ama yine de biri DIY olan iki etek yetiştirdim. İkisi de çok basit modeller. 
 
İlki bir önceki yayında paylaştığım çizgili elbisemin eteğe çevrilmiş hali. Evet elbise üzerimde pek hoş durmadığı için etek yapmaya karar verdim.  



Beline kendi kumaşından yaptığım iki kat kemeri ekledim. Lastik geçirmeme gerek kalmadı.  
Mankenim de böyle çirkin durduğuna bakmayın, eteğin beli onun kalçasına gelmiş olabilir ama benim belime tam oturuyor. :( 

İkincisini de daha önce böyle saçma sapan bir pantolon etek olan bu pantolonu eteğe çevirerek yaptım. Sanırım kendimi çok ince belli selvi boylu zannettiğim bir dönemde denemeden aldığım bu pantolon, hiç yakışmadı bana ve hiç giyemedim. Sonunda etek yapmaya karar verdim.

Çok basit olan etek yapım aşamalarını da kısaca paylaşmak istiyorum. 


Önce ikiye katlayıp buradan kestim.


 
Paçaları iç ortalarından da keserek bu şekilde iki parça elde ettim.

Parçaları birleştirip beline de pantolonun belinden çıkardığım kemeri diktim.


Penye kumaş olduğu için çok rahat, tiril tiril bir etek oldu. 




Etkinlik için Funda hanım'a çok teşekkür ediyorum, sayenizde iki tane maksi eteğim oldu :) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder