30 Ekim 2014 Perşembe

Veeeee Hande Çarşamba pazarına gideeeer :)

Takip edenler Fatih çarşamba pazarına bir türlü gidemediğimi bilirler. Hatta bayramda hevesle gittiğimde de, pazar kurulmadığı için hevesim kursağımda kalmıştı.    
Ama sonunda başardım, sonunda yıllardır gitmek istediğim şu çarşamba pazarını keşfettim.



Söylendiği gibi kumaşçıları baya fazlaymış. Oldukça da büyük bir pazarmış. Pazar gezmeyi sevsem muhtemelen akşamı bulurdu çıkmam. Ama neyse ki sevmem pazar gezmesini. Sadece kumaşçılara bakıp çıktık ablamla.
 
 
Malumunuz ev kumaş dolu ama ben bu sefer fazla açılmadan sadece birkaç tane kışlık bir de duck kumaş almaya gittim.
Ama duck parça kumaş bulamadım, metre işi olanlarda bence çok pahalıydı. Sadece kışlık kumaşlar aldım. 
 
 Sabah kalktığı gibi kumaşlar arasına kendini atan ben! Sabah şişkinliği bu, kilo falan değil, yanlış anlamayın sakın ha :D
 İşte kumaşlarım;
önce toplu resim
 
payetli parça kumaş
 
damask desenli triko, bundan elbise yapayım diyorum, ne dersiniz?
 
deri
 
triko
 
triko
 
Bulunsun diye aldığım kırmızı penye. Evdeki o kadar kumaşımın arasında 29 ekim etkinliği için bir tane kırmızı kumaş bulamamıştım.
 
bu parçaları da çok beğendim, ne yaparım bilemiyorum
 
desenli şifon
 
hırka yada kazak olacak triko
 
Yine kumaş almaya gider miyim???
Aslında istemiyorum gitmek ama sağım solum belli olmaz benim. Duck kumaşlarımı alamadım hala dimi ;))  
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder