20 Ekim 2014 Pazartesi

Pop art astarlı yelek

Yaklaşık 1,5 yıl önce kendime de böyle bir yelek dikmiştim. İlk giydiğim gün öz ablam gibi sevdiğim yengem bayılmış, aynısından istemişti. Söz verdim ve diktim ama tam 1,5 yıl sonra. Çok sık bir araya gelemediğimiz için bedeni tutturamam diye çekinmiştim. Ama bir gün bize geldiğinde hemen uygun bir kalıp bulup kestik kumaşı, teyelleyip denedik ve tam oldu. Sonrası ise çok basitti.
 
Bu yelekle birçok teknikte öğrendim. Mesela astarlı yelek dikiyorsanız önce omuzları sonra astarla birleştirip kol oyuklarını sonrada yanları dikiliyormuş. Ben kendi yeleğimin kollarında uğraşmıştım baya hâlbuki ki çok kolaymış. Bu yelekle bunları da öğrenmiş oldum.



Bu da astarı. Aslında dışarıdan hiç dikiş görünmediği için çift taraflı da kullanılabilir ancak astar kısmı tek başına biraz sırıtıyor sanki. İçte kalması daha iyi bence.
 
Yeleğini güle güle güzel günlerde giysin inşAllah ablacım.
 
 
Bu arada takip edenler bilir Creazion Elişi Dikiş Dergisi çekilişimizin bugün son günü. İsterseniz bugün saat 18'e kadar katılabilirsiniz. Yarın sabah kazananları açıklayacağım inşAllah.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder