12 Eylül 2014 Cuma

Yine hediye

Hayırlı cumalar 

Bunlar geçtiğimiz aylarda doğum yapan kuzenimize hazırladığım hediyelerim.

Önce adetim haline gelen ve her doğum yapana götürdüğüm kurabiyelerim.

 

Niyetim kurabiyeleri hastaneye götürmek olduğu için tek model minik kalp şeklinde kurabiyeler yapmayı tercih ettim. Hastanede dökülmeden yenebilmesi için küçük olması gerekiyordu.

Renkler Mavi, beyaz ve pembeden oluşuyor. Anne baba ve çocuğu simgelemek istediğim için her poşete bu üç renkle süslenmiş kalpler koydum. Birkaç tane de araba desen ve yeni annemiz şeker hamuru yemesin diye sade kurabiyeler ekledim.

  
Bebişi ikinci görmeye gidişimizde ise alt açma bezi ve emzirme önlüğü yada battaniye olarak kullanılabilecek olan çok amaçlı örtüyü dikip götürdüm.


Alt açma bezini ilk İlknurda görmüştüm, sağ olsun o da ölçülerini verdi. (Kıskanç mıyım neyim ne görsem yapıyorum :))




Kırmızı puantiyeli ile mavi parça ıslak mendil ve bez koymak için tasarlanmış birer cep. Cepleri kaldırdığınızda ise alt açma bezi olarak hizmetinizde. Bu alt açma bezi benim biye ile sınavımdı diyorum çünkü gerçekten çok uğraştım biyesiyle zaten yamuk yerlerinden de belli.



Bu da hem battaniye hemde emzirme önlüğü olarak kullanılabilecek olan parçamız.


İnşallah işe yarar şeyler olmuştur.

Güle güle güzel günlerde kullansınlar inşallah.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder