18 Nisan 2014 Cuma

Ümraniye Kumaşçıları


Şimdi baktım da en son kumaş alışverişine 4 ay önce çıkmışım.

Bravo bana iyi dayanmışım değil mi? Tabi arada by Antigone'den gelen hediye kumaşlar olmasa bu kadar dayanamayabilirdim.

Sonunda kumaş sevdamda yaşanan patlama sonucu Cumartesi günü soluğu Ümraniye kumaşçılarında aldım. Vakit olsaydı her dükkanı didik didik ederdim ama çok uzun uzun dolaşamadım. Yine zaman planlaması yapamayan ben dar vakitte bu işe kalkışıp iki ayağımı bir pabuca sokmuş bulundum.


Sanki geniş geniş gezecek çok vaktim varmış gibi dar vakitte gittim diyorum benim zaten her hafta sonu yığınla işim var ki! Çalışınca insan her işini hafta sonuna ertelemek zorunda kalıyor ve tabii çoğuna yetişemiyor. En azından ben yetişemiyorum!  

Neysee günün özetine geçersek, kg olarak ağır ama bütçe açısından hafifçecik olan aşağıdaki kumaşları topladım geldim.  

Pek kumaş çeşitlerini de bilmiyorum ama bildiğim kadarıyla aldıklarım,

Keten kumaş. Her şey olur bundan  
 
İpek gibi yumuşacık bir kumaş. Bundan gömlek dikmek istiyorum.  
 
Çok özel bir yerde kullanılacak bunlar inşallah, tabi becerip dikebilirsem.
 
Yumuşacık bir penye, bununla da ilgili çok güzel planlarım var
 
Petrol yeşili jarse denemek için aldım olursa hediye edilecek ve bir siyah penye daha.
 
 
Yine gömleklik kumaşlar. Soldaki Laci penye.  

Bu iki resimde soldakiler saten, zaten aynı kumaş iki parça aldım bundan, sağ taraftakiler gömleklik. Daha tezgahta birbiriyle kombinledim bunları.    
 
Bu kendinden pileli şifon kumaşa ne deniyordu bir türlü hatırlayamadım. Elbise yada etek olacak bu da.   
Deri kumaşlarım. Bunların da çanta, yelek ve ceket olmasını umuyorum.
 
Kurdelacık ve incik boncuklarım.
 
Şimdi gelelim kuru fasulyenin faydalarınaaaa.
İyi güzel hoş ben bunları aldım da nerede dikeceğim???
Bazı arkadaşlarım bilirler yeni ev taşıdık. Eski evimizde genişce bir dikiş odam vardı ancak bu evde fazladan bir odamız yok maalesef. Her şey yerleşti ama kumaşlarım ve dikiş makinamın hala bir yeri yok.
Bakalım ilk fırsatta kendime bir yer bulacağım inşallah.
 
haydi bye bye
 
 
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder