11 Ağustos 2017 Cuma

PLAJ ÇANTASI

Herkese Merhaba,
Hayırlı Cumalar,  

Malum artık diktiğimiz 
her şeyi blogdan önce instagram da paylaşır olduk! Plaj çantamı da yine önce instagram arkadaşlarım gördü. Siz hala instagram hesabımı görmediyseniz buradan inceleyebilirsiniz. Bence siz de gelin, biz çok eğleniyoruz orada ;)     



Bir kaç sene önce bu kumaş çok modaydı, gören hemen bir parça alıyordu. Ben de Bakırköy pazarında böyle küçük bir parça almıştım. Ne yapacağıma da karar veremeyince bu zamana kadar bekledi. Geçenlerde bir plaj çantasına ihtiyacım oldu ve hemen değerlendirdim kumaşımı.




Model oldukça basit ancak uygun iğnem olmadığı için dikene kadar iki tane iğne kırdım. Bu nedenle tek askılı yapmak zorunda kaldım.  


Kısaca tarif edersem; 
İstediğim ölçüde bir dikdörtgen parça kestim
Uzun kenarları birleştirip diktim
İçine küçük bir cep diktim 
Çantanın ağız kısmını genişçe içe kıvırıp diktim ve bu parçaya geniş ilikler açtım.
İliklerden hasır bir kemerimi geçirip çantanın ağzını büzdüm. 
Aslında iki askılı bir çanta düşünüyordum ama iğneler dayanmayınca tek bir askı dikip bitirdim. 


Daha önce diktiğim sarı elbisemle de kombinledim. 



Omuzda yada çapraz olarak da kullanılabilen çok amaçlı bir çanta oldu.    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder