2 Mayıs 2017 Salı

FİSTO GÖMLEK

Günaydııınn, 

Şimdi instagram kayıtlarına baktım da bu gömleğe Eylül ayında başlamışım ve yakasını yapamamış sinir olmuş bırakmışım. Sonra yakasını düzeltmiş, uzun olan kollarının manşetlerinden birini yapmış, yine bırakmışım. Taa ki bahar kokulu giysiler etkinliğine kadar. 



Etkinliğe katıldım ama ne kumaşım ne de kumaş almaya gidecek vaktim vardı! Aklıma bu gömleğim geldi. Etkinlik olmasa yine bitirmez, yüksek ihtimalle de bir süre sonra atardım. Öyle sıkılmıştım bu gömlekten! Ama şimdi iyi ki bitirmişim diyorum, bu etkinlik sayesinde rahat bir gömleğe daha sahip oldum.  



Kalıp, burada bahsettiğim ve daha önce ekose gömleğim de kullandığım robalı gömlek kalıbı. Sorunsuz güzel bir kalıp.  


Hafta sonu daha önce diktiğim jarse hırkamla giydim. 
   

Her zaman üşendiğim ilik açma işinde de gayret ederek iliklerini de açtım. Onca düğmemim arasında bir saat uygun düğme arayıp, bulduğum üç düğmeden ilkinin birini dikip beğenmeyip söküp, ikincinin beşini dikip yine beğenmeyip söküp, bu sonuncuya karar verip bir daha asla sökmemek üzere dikip şükür ki gömleğimi bitirdim. 




Bu etkinlik sayesinde kumaşım ziyan olmaktan kurtuldu. Etkinlik sahibi sevgili Gonca Ceylan Dikici'ye emekleri için tekrar teşekkür ederim. 

Sevgiler, 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder