12 Ağustos 2014 Salı

Yine Bakırköy cumartesi pazarı

Bazı arkadaşlar kızıyor diye paylaşmayacaktım ama nasılsa facebookta yakalandım hadi yazayım bari dedim :) ne yalan söylim zaten yazmaya da niyetim vardı yaaa :D  

ama çok güzel şeyler buldum bu sefer gerçekteenn :)

ne diyim darısı pazara gitmek isteyenlerin başına :)

O zaman hadi okuyalım;
 
Geçtiğimiz günlerde hafif tırlatma belirtileri göstermeye başlayınca eşim kolumdan tuttuğu gibi doktora götürdü beni. Ben deniz ise doktoru beğenmeyip haybeye verdiği tahlilleri yaptırmadan hastaneyi terk ettim.  

Neymiş efendim %99 sonucu belliymiş ama %1’lik ihtimali de araştırmalılarmış, biz yine de tahlilleri yaptıralımmış. Oldu canıımm biz de zaten sokaktan topluyorduk parayı.

Neyse yaptırmadım tahlilleri, çıktık eşimle güzel bir kahvaltı ettik. Sonrada ne yapsak diye düşünmeye başladık. Tesadüfen de hastane Bakırköy pazarına çok yakındı, vaktimiz de vardı dedim ki "sen beni pazara götür hem beraber gidersekte erken çıkarım" diye de söz verdim.  Vermez olaydım pazara girdiğimizin ilk 10 dakikasında başladı dırdır etmeye. Şaka maka bir saat dolaştırmışım pazarda onu. Ama o bir saatte o baskı altında öyle güzel şeyler seçtim kiiii.
"Her seferinde mi bayılıyorum aldığım şeylere yoksa bu sefer mi çok bayıldım emin değilim ama aldıklarıma çok aşık oldum."
Bunun verdiği mutlulukla pazardan çıkarken hastalık falan kalmamıştı bende. İlacım bu muymuş ne!
Doktooooooor sen reçeteye bir kaç doz kumaş pazarı, bir de bir kaç saat dikiş terapisi yazzzz!!! :)

Uzatmayayım ve sizi benim güzel kumaşlarımla tanıştırayım.
Şunun desenlerinin güzelliğine bakar mısınız, Japon çiçekleri gibi. Gömleklik incecik bir kumaş. Ne yapsam bilemiyorum, desenleri kaybolsun da istemiyorum. Fikir verirseniz fena olmaz.   
 
Niye aldığımı bilmediğim kumaşlardan biri. Şifon
 
Şifon, saten ve payetli kumaşlarım. Payetli olan iki küçük parça halinde aldım zaten metre işi olanlar çok pahalı, almam onlardan ben. 
İlk defa leopar kumaş aldım. Ne olacak bilemiyorum.
 
Sarı etek ucu fistolu kumaş, bluz yapmayı düşünüyorum.
 
Pudra pembesi bluzluk pamuklu penye, beyaz olan ise ipek saten gibi bir şey. Pudra pembesini yarasa kol bluz olarak kestim bile.
 
Jarse, penye karışımı esnek bir kumaş. Bunu da kestim elbise oluyor kendisi
 
Bu pembe dantel kumaşın aynısından Nilgün elbise dikmişti. Görür görmez hiç düşünmeden aldım. Kıskanç mıyım ne!!!
 

Bunlarda duck kumaşlarım önlük olacaklar inşallah.

Artık uzun bir süre kumaş almak istemiyorum bende. :) Elimdekileri bitiremem belki ama en azından biraz azaltsam iyi olacak.

Bu arada Kimono yazıma bir sürü güzel yorumlar yazan güzel arkadaşlarım hepsini tek tek okudum ve tek tek cevap yazmak istiyorum ama sürekli araya bir şeyler giriyor. Geçte olsa ilk fırsatta hepsine cevap yazacağım inşAllah.

Hepinize yazılarımı okuduğunuz ve yorumladığınız için çok çok teşekkür ederim. İki kelimelik bir mesaj bile beni çok mutlu ederken siz kelimelerce yazıyorsunuz ya o elleriniz dert görmesin :)

Çok teşekkürler




 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder