3 Temmuz 2014 Perşembe

Çizgili Kalem Etek ve Etiketlerim

Amatör terziler kulübünün etek dikelim etkinliğine katılmış diğer kaçırdığım etkinliklerde olduğu gibi katıldığımı da unutmuştum. Geçen hafta tesadüfen başladığım bu eteğimi de etkinliğe kullanayım ve etkinliği kurtarayım dedim :) Gerçi yine geç kaldım, kusuruma bakma Ferhancığım :(



byantigoneeeeee hatırladın mı kumaşı? Senin hediye kumaşlardan biri bu. İlk başta bu kumaşla ne yaparım diye baya bir düşündüm. Sonra aklıma kalem etek geldi. Şimdiye kadar yürüyemem oturamam kalkamam vs diye giymeye hiç cesaret edemedim ama kumaş fazlasıyla esnek olduğu için esnek tarafını en olarak kullanıp fermuarsız, yırtmaçsız, beli lastikli rahat bir kalıp kestim. Dikmesi de oldukça kolay oldu.


Üzerine de bu siyah düşük kollu bluzu diktim. İki kalıpta oldukça basit. Yeni başlayanlara şiddetle tavsiye ederim.

Fotoğraf makinem bozulduğu için sadece iki fotoğraf paylaşabiliyorum. 



Bu arada geçtiğimiz haftalarda etiketlerimi de yaptırdım. Tarif ettiğim bu değildi ama olsun şimdilik işimi görüyor.  

Senelik iznimi kullanıyorum şu sıralar. İzinde post yazmam daha kolay olur sanıyordum ve hafta başında her gün için bir yayın planlamıştım ama gördüğünüz gibi haftanın ikinci yayınını ancak perşembe günü yapabiliyorum.

Bunu peşine de elbise dikelim etkinliği için diktiğim elbisemi yayınlayacağım inşallah. 




3 yorum: