25 Ekim 2013 Cuma

İLK YAKA PATI DENEMESİ

Öncelikle herkese hayırlı cumalar.

Bir önceki yayınımda ilk yaka patı denememi paylaşacağımdan bahsetmiştim.
Uzunca bir zaman bu yakayı nasıl yapacağımı araştırmış fakat bulamamıştım. Sonunda blogdan sormuş ve sevgili sevdzhan Ali benim için burada yayınlama inceliğini göstermişti. Gerçekten bilgiler çok faydalı oldu öğrenmek isteyenlerin buraya göz atmalarını tavsiye ederim.
 
İlham kaynağım Çocuklar Duymasın'ın Meltem'inin üzerinde gördüğüm bu elbise oldu. Elbiseyi gerçekten çok beğendim köşke benim kumaşlarımda bunlardan olsaydı. 
 

 
 

 
Tabi benim diktiğimin bu modelle hiç alakası yok baya farklı bir şey olmuş. Bol bol bir ev elbisesi oldu. Hatta oğlum bile kocaman olmuş diye dalga geçti. :)
 
 
Aslında benim ilk deneme için seçtiğim kumaşta hiç bu modele uygun değildi. Gri kumaşım hayli esnek bir penye tabi kestikçe atma vs oldu mümkün olduğu kadar toparlamaya çalıştım ancak sonunda bu hale getirebildim.
 
 
 
Üşenip yakaya tela kullanmadığım için gördüğünüz gibi yaka pek düzgünde durmuyor.
Ne diyelim daha iyilerini dikene kadar en iyisi bu ;)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder