15 Ekim 2014 Çarşamba

Yarasa kol bluzlarım ve Zeynep'in elbisesi

Bu bayram öyle özel şeyler dikemedim. Bir tek kendime yarasa kollu iki bluz diktim.
Bayramda akrabalarımızın nişanı sebebiyle memlekette olacağımız için birini yolculuk sırasında birini de nişanda giydim.



Yolculuk sırasında giydiğim ve önden bakıldığında oldukça basit görünen bu bluzun, arkasında minik bir detayı var.
Ütü ile yapıştırılan boncuklarla küçük bir süsleme yaptım arkasına. Ben bu detayı çok sevdim, sanırım başka şeylere de uygulayacağım.

Kendinden simli olan bu bluzumu da nişanda giydim.
 
 (Renk üstteki gibi aslında, altta soluk çıkmış nedense)
 

Bunu da siyah pantolon, dore/siyah takılar, çanta ve yine dore detaylı siyah ayakkabılarımla tamamladım.
 


Gelelim Zeynep'in elbisesine!

Zeynep'ciğim memleketteki yeğenimiz.
Daha önce burada yazmıştım, bu kumaşı neden aldığımı bilmediğimi. Meğer Zeynep için almışım ben onu. Geçtiğimiz şubat ayında İstanbul'a geldiklerinde provasız dikmiştim bu elbiseyi ama beğenmediğim için hiç göstermemiştim bile. Giderken ben götürürüm diyerek de güzelce saklamıştım. İyi ki de götürmüşüm Zeynep'ciğim çok beğendi elbisesini. Bir iki ufak düzeltmeden sonra çantasını, ayakkabısını, çorabını ayarladı, kombinini yapıp nişana giydi elbiseyi. 


 
 
Bir kez daha emeğimin ziyan olmayışına çok sevindim :) Güle güle, iyi günlerde giysin elbisesini güzel Zeynep'ciğimiz.
 
 
      



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder